Klavir
Dalibor Cikojević
Pijanist Dalibor Cikojević jedan je od najistaknutijih glazbenika svoje generacije u Hrvatskoj. Redovito nastupa kao solist i s orkestrima u zemlji i inozemstvu, a osobito se istaknuo interpretacijama djela hrvatskih skladatelja Borisa Papandopula i Božidara Kunca. O njegovom uspjehu svjedoči pet nosača zvuka na kojima su premijerno zabilježena antologijska djela ovih skladatelja te nagrade Hrvatskog društva glazbenih umjetnika „Milka Trnina“ za posebno umjetničko ostvarenje i diskografska nagrada „Porin“ za najbolji album klasične glazbe. Dalibor Cikojević stekao je reputaciju i kao književnik objavivši tri romana koja čine zapaženu glazbenu trilogiju; Ostavština posljednjeg skladatelja, Posljednja violina Niccoloa Amatija i Virtuozi, muze i striptiz (Leykam international) od kojih je posljednji preveden na njemački jezik i ovjenčan nagradom „Steiermärkische Sparkasse“ za najbolji strani roman.
Dalibor Cikojević glazbenu je naobrazbu započeo u sedmoj godini u Splitu gdje je maturirao i završio srednju glazbenu školu u razredu profesorice Jelke Bakašun. Nakon toga odlazi u Beč gdje studira na Visokoj glazbenoj školi u razredu Alexandera Jennera kod kojega je i magistrirao. Njegovom daljnjem umjetničkom sazrijevanju pridonijeli su usavršavanje kod Olega Maisenberga te studij Instrumentalne pedagogije kod Carmen Graf Adnet.
Od rane mladosti nastupa na raznim domaćim i inozemnim festivalima kao što su Splitsko i Zagrebačko ljeto, Dubrovačke ljetne igre, Glazbene večeri u Sv. Donatu, Osorske glazbene večeri, George Enescu Festival, Raba Musikfestival i Wiener Festwochen. Pod ravnanjem dirigenata P. Dešpalja, N. Bareze, I. Repušića, P. Burwika, G. Schmöhea te M. Dworzinskog imao je zapažene nastupe sa svim značajnim hrvatskim orkestrima te s Wiener Ensemble des 20. Jhr. Na području komorne glazbe surađivao je sa Zagrebačkim solistima, Gudačkim kvartetom Sebastian i nizom uglednih glazbenika iz Zagreba i Beča. Njegov koncertni repertoar širokoga je raspona i seže od baroka sve do suvremenih djela 21. stoljeća.
Dalibor Cikojević djelovao je niz godina kao glazbeni pedagog u Austriji, između ostalog i na Universität für Musik u Beču, a sada je redovni profesor i dekan Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu.
Sergio de Simone
Dobitnik nekoliko međunarodnih klavirskih natjecanja te onih komorne glazbe, Sergio de Simone je nastupao u Italiji, Francuskoj, SAD-u, Hrvatskoj, Sloveniji, Južnoj Americi (s Koncertnim udruženjem iz Milana, Prijateljima glazbe iz Firence, Glazbenom akademijom „Chigiana“ iz Siene, Udruženjem „Scarlatti iz Napulja, na festivalu „Sagra Musicale Umbra“, u kazalištima „Teatro Massimo Bellini“ – Katanija, „Valli“ – Reggio Emilia, „Verdi“- Pisa, kazalištu „Rossini“-Pesaro, kazalištu „Bibiena“ -Mantova, u koncertnoj dvorani „Mills College“ – Oakland, na Međunarodnom festivalu u Torroella de Montgrì, na Sarajevskom zimskom festivalu te „Bijenaleu“ u Veneziji, itd.). Kao solist nastupa s različitim izvođačima od koji su neki la Camerata Strumentale – Prato, Komorni orkestar Padove i Veneta, orkestar Meadows Symphony, Sicilijanski simfonijski orkestar, Rumunjski državni orkestar te Sarajevski filharmonijski orkestar pod vodstvom dirigenata kao što su Jonathan Webb, Paul Philips, Samra Gulamović, Alessandro Pinzauti, Daniele Giorgi i dr. Njegovi suradnici za komornu glazbu su Pavel Barman, Markus Placci, Amalia Hall, Violeta Smailović, Maxance Larrieu, Francesco Loi, Wladimir Kossianenko, Yevgeniy Xaviereff i Manfred Stilz, kvartet Fonè i kvartet Bernini.
Sergio je profesor glasovira na „Trinity Laban“ konzervatoriju za glazbu i ples u Londonu (UK), Institutu za glazbu Mascagni u Livornu (Italija). Redovito drži majstorske tečajeve klavira i komorne glazbe te ljetne tečajeve u SAD-u, Italiji i Hrvatskoj.
Aktivan je i kao klavirski suradnik na Sveučilištu „Mozarteum“ u Salzburgu te na Muzičkoj akademiji „Chigiana“ u Sieni, surađuje s društvom „Amici della Musica“ (Firenca) i Shlomom Mintzom, Yurijem Bashmetom, Carlom Leisterom, Maxanceom Larrieuom, Markusom Stokhausenom, Koljom Blacherom, Viktorom Tretiakovim, Stephenom Burnsom, Richardom Stoltzmanom, Harveyjem Shapirom i Alessandrom Carbonareom.
Sergio de Simone je diplomirao s pohvalama na konzervatoriju u Parmi. Nakon diplome se preselio u SAD gdje je studirao u klasi Joaquina Achucarra na Metodističkom sveučilištu u Dallasu te je pohađao nekoliko majstorskih tečajeva Alda Ciccolinija, Murraya Perahije i Franca Rossija (violončelista Talijanskog kvarteta).
Yuri Kot (Ukrajina)
Yuri Kot je diplomirao i završio postdiplomski studij na Nacionalnoj glazbenoj akademiji P. I. Čajkovskog u Kijevu, u klasi profesora V. Kozlova.
Kot je bio laureat brojnih natjecanja kao štu su Državno natjecanje pijanista (1988, Kiev), Međunarodno natjecanje klavirista Prokofjev (1992, Sankt Peterburg), Međunarodno natjecanje komorne glazbe “Zlatna jesen” u kategoriji klavirski duo s Irinom Aleksiychuk (1993, Khmelnitsky), 45. međunarodno ARD natjecanje u kategoriji klavirski duo s Irinom Aleksiychuk (1996, Munich), 6. međunarodno natjecanje klavirskih dua Murray Dranoff s Irinom Aleksiychuk (1997, Miami).
Kot je nastupao s poznatim orkestrima u Ukrajini, Rusiji, Njemačkoj, Japanu, Italiji, Španjolskoj, Portugalu, Francuskoj, SAD-u i drugim državama.
Od 1994. godine radi kao profesor klavira na Nacionalnoj glazbenoj akademiji P. I. Čajkovskog u Kijevu. 1995. godine primio je titulu počasnog umjetnika Ukrajine.
Y. Kot je sudjelovao na brojnim međunarodnim festivalima glazbe kao što su Musiksommer – 97 (Dresden, Njemačka), Two Pianos Plus (Miami, U.S.A.), Moderni glazbeni festival (Ban’ska Bystrytsa, Slovačka), Glazbeni festival u Kijevu, Glazbene premijere sezone (Kijev, Ukrajina), Regina i Vladimir Horowitz – in memoriam (Kijev, Ukrajina), Farbotony (Kanev, Ukrajina), Festival suvremenih skladatelja Krakowa (Krakow, Poljska), Richter-Fest (Odessa, Ukrajina) i Klavirski glazbeni festival “Una tastiera per due mondi” (Carrara, Italija).
Kot je imao ulogu suca u brojnim natjecanjima u Ukrajini, Rusiji, Gruziji, Srbiji, Sloveniji i Makedoniji.
Tijekom karijere, Kot je održao brojne majstorske tečajeve u Ukrajini, Srbiji, Crnoj Gori, Japanu, Makedoniji, Sloveniji, Austriji i drugim državama. Kot nastupa često bilo kao solist ili kao član komornih sastava (klavirski duo, klavirski trio i mnogi drugi).
Tatjana Ognjanović
Pijanistica Tatjana Ognjanović radi kao profesorica klavira na Akademiji za glazbu u Ljubljani. Kao pijanistica nastupala je u velikom broju europskih zemalja od Portugala do Rusije, a izvan Europe nastupala je u Maleziji, Singapuru te SAD-u, a bila je i gošća na brojnim međunarodnim festivalima. Nastupajući s brojnim orkestrima te pod palicom brojnih dirigenata, održavala je klavirske koncerte Mozarta, Beethovena, Mendelssohna, Schumanna, Rahmaninova, Skrjabina, Prokofjeva, Gershwina i Štuheca. Tatjana je i laureatkinja međunarodnih natjecanja u Beču, Portu, Valenciji, Jeanu i Ateni, a dva puta je dobila i posebnu nagradu za interpretaciju Beethovenove sonate. U njenom repertoaru nalaze se djela od razdoblja baroka pa do suvremene glazbe.
Kao članica stručnih komisija sudjelovala je na nekoliko međunarodnih natjecanja, između ostalog i na Beethovenovom u Beču.
Gitara
Adriano Del Sal
Adriano Del Sal jedan je od najznačajnijih mladih izvođača u posljednjih nekoliko godina. Izvanredni glazbeni talent i umjetnički senzibilitet, uz potpunu tehničku kontrolu instrumenta, njegove nastupe čine nezaboravnima.
Gitaru je započeo učiti sa Stefanom Violom u J. Tomadini konzervatoriju u Udinama, gdje je i diplomirao 1999. godine s Guidom Fichtnerom. U isto vrijeme je polazio nastavu na Akademiji F. Tarrega u Pordenoneu gdje se usavršavao kod Stefana Viole i Paola Pegorara.
Polazio je nastavu kod znamenitih koncertnih umjetnika kao što su D.Russell, M. Barrueco, S. Grondona, A. Ponce, A. Gilardino i C. Marchione. Adriano je impresionirao suce na važnim državnim i međunarodnim natjecanjima osvojivši 1. mjesto dvanaest puta.
Zahvaljujući pobjedi na međunarodnom natjecanju Julian Arcas u Almeriji (Španjolska), snimio je svoj prvi samostalni CD za Radio Nacional de Espana. 2003. godine primio je priznanje La chitarra d’oro (Zlatna gitara) u Alesandriji kao najbolji mladi umjetnik na međunarodnoj razini. 2004. godine osvojio je prvu nagradu na prestižnom međunarodnom natjecanju Citta di Alessandria. Adriano je i pobjednik povijesnog Certamen F. Tarrega Benicassim, Španjolska, 2009. godine.
Distributer njegovih nosača zvuka je Naxos.
Nastupao je na najvažnijim međunarodnim festivalima u Italiji, Njemačkoj, Meksiku, Rusiji, Ukrajini i Sloveniji.
U intervjuu 2001. godine, David Russell ga je spomenuo kao najboljeg koncertnog umjetnika u tom trenutku.
Trenutno radi kao profesor na Akademiji u Pordenoneu, a od 2015. radi kao profesor na Universität für Musik und darstellende Kunst u Beču.
Anders Miolin
Anders Miolin je rođen u Stockholmu. Već u ranoj dobi primljen je na Kraljevsku glazbenu akademiju u Kopenhagenu kao najmlađi učenik, a svoje školovanje je nastavio na akademijama u Malmu i Baselu s Per-Olof Johnsonom i Oscarom Ghiglijom te je dobio nekoliko diploma.
Anders Miolin je primio veliki broj nacionalnih i međunarodnih priznanja i nagrada, među ostalima i one Kraljevske glazbene akademije u Stockholmu i renomirane danske Sonning fondacije. Također je osvojio prva mjesta na međunarodnim natjecanjima gitarista u Finskoj, Martiniku i Italiji.
Anders Miolin je sebi osigurao mjesto renomiranog glazbenika na međunarodnoj glazbenoj sceni sa svojim profiliranim repertoarom i jedinstvenim instrumentom. Njegovi koncerti i nosači zvuka za priznatu marku BIS (Cannes Classical Awards, Preis der Deutschen Schallplattenkritik), među ostalima, primili su izvanredne kritike najprestižnijih glazbenih novina i časopisa u cijelom svijetu.
Anders Miolin je profesor na Sveučilištu za umjetnost u Zurichu gdje podučava gitariste iz različitih država, a uz to održava majstorske tečajeve na međunarodnoj razini.
Helen Sanderson
Helen Sanderson rođena je u Worcesteru, a gitaru je izučavala na Kraljevskom glazbenom sveučilištu (Royal College of Music) s Ch. Ramirezom, a pratnju s J. Blakelyjem. Diplomirala je osvojivši brojne nagrade, uključujući Anthony Saltmarsh nagradu te Madeline Walton nagradu za gitaru. Njena strast prema komornoj glazbi dovela je do suradnje s priznatim kontratenorom J. Bowmanom i tenorom M. Wildeom. Kao član i osnivač VIDA gitarskog kvarteta, Helen je nastupala na brojnim koncertima u prestižnim koncertnim dvoranama diljem Ujedinjenog Kraljevstva uključujući Southbank Centre, King’s Place, St. Georges-Bristol i Sage Gateshead. 2010. godine održala je debitantske nastupe u SAD-u, u Los Angelesu i New Yorku, a potom je uslijedila opsežna turneja po SAD-u i Europi.
Uz svoju izvođačku karijeru Helen je i predavač na Velškom kraljevskom sveučilištu za glazbu i dramsku umjetnost u Cardiffu (Royal Welsh College of Music and drama, Cardiff), pročelnica je za glazbu Nacionalnog gitarskog ansambla za mlade (National Youth Guitar Ensemble) te je osnivačica i umjetnička direktorica Svjetskog festivala gitarista za mlade (World Youth Guitar Festival). Nedavno se pojavila u serijalu Zvijezda gitare (Guitar Star) kao stručnjak klasične glazbene industrije za Sky Arts, a uz to je iznimno tražena umjetnica za majstorske tečajeve. Helen je i članica ocjenjivačkih sudova u brojnim međunarodnim natjecanjima kao što su BBC-jev mladi glazbenik godine (BBC Young Musician of the Year). 2014. godine Helen je dobila prestižnu nagradu Zaklade W. Churchilla za svoj rad u obrazovanju gitarista.
Helen svira na gitari Christophera Deana te koristi D’Addario klasične žice.
Tomislav Vukšić
Tomislav Vukšić (Zagreb, 1980.) osnovno i srednje glazbeno obrazovanje stekao je u Glazbenoj školi Vatroslava Lisinskog u razredu Ratka Podvorca. Gitaru je diplomirao na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu u razredu Darka Petrinjaka 2005., a dvije godine kasnije završio je poslijediplomski studij na Kraljevskom konzervatoriju u Den Haagu u razredu Zorana Dukića.
Pohađao je majstorske tečajeve vodećih svjetskih gitarista i pedagoga kao što su P. Steidl, C. Marchione, P. Márquez, A. Desiderio, T. Korhonen, A. Gilardino, Th. Offerman, A. Vidović, H. Käppell i drugi. Ostvario je niz zapaženih nastupa u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Kosovu, Albaniji, Poljskoj, Portugalu, Švicarskoj i Nizozemskoj. Za vrijeme poslijediplomskog studija dodijeljena mu je prestižna stipendija Huygens Scholarship Programme namijenjena najnadarenijim studentima.
Dobitnik je niza visokih nagrada na državnim natjecanjima kao i na međunarodnim gitarističkim natjecanjima: Državno natjecanje učenika i studenata glazbe i plesa 2003. (Dubrovnik, 2. nagrada), Festival Internacional de Guitarra Clássica Guitarmania 2006. (Almada, Portugal, 1. nagrada), Twents Gitaar Festival 2007. (Enschede, Nizozemska, 2. nagrada), Alhambra Gitaar Festival 2007. (Alkmaar, Nizozemska, 1. nagrada i nagrada publike).
Član je gitarskog trija Elogio (uz Pedra Rodriguesa i Petrita Ҫekua).
Zaposlen je kao docent na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu.
Pjevanje
Snežana Nena Brzaković
Solo pjevanje izučavala je u klasi prof. B. Cvejić, pedagogiju solo-pjevanja kod prof. dr. D. Cvejića, a diplomirala je na Fakultetu muzičkih umetnosti u Beogradu u klasi prof. R. Smiljanić. Solističke postdiplomske studije (Konzertexamen) završila je s odlikovanjem na Visokoj školi za glazbu u Berlinu. Specijalističke studije iz područja funkcionalne tehnike disanja za pjevače i duhače završila je na Institutu za tehniku glasa i disanja u Düsseldorfu. Usavršavala se s istaknutim glazbenicima svjetske operne scene poput B. Fassbaender, I. Borgh, S. Skigin i drugima.
Solističke nastupe održala je u brojnim zemljama (Njemačka, Austrija, Litva, Poljska, Ukrajina i Bjelorusija) na koncertnim i opernim pozornicama. Iz njenog koncertnog i opernog repertoara s kojim nastupa na brojnim festivalima i pozornicama diljem Europe izdvajaju se djela Verdija, Schumanna, Mahlera, Wagnera, Straussa, Schnittkea, Sostakovića, Mussorgskog, Weila, Eislera i drugih.
Dobitnica je posebne nagrade žirija na međunarodnom opernom natjecanju “Hilde Zadek“ u Passau za izvedbu djela Wagnera i Verdija.
Za vrijeme studiranja otkriva ljubav i interes za pedagoški rad te se započinje intenzivno baviti pedagogijom solo-pjevanja i funkcionalnom tehnikom disanja za pjevače. Od 1997. do 2007. radi kao profesorica pjevanja na Visokoj školi za glazbu u Berlinu gdje uz solo pjevanje podučava i tehniku disanja za pjevače i duhače te metodiku nastave solo pjevanja. Zbog velikog interesa profesionalnih pjevača za rad na repertoaru i tehnici pjevanja i disanja, godine 2007. osniva Institut za pjevanje i tehniku disanja u Berlinu. Usporedno s tim, od 2007. godine kao gost profesor predaje na Akademiji za glazbu u Vilniusu (Litva), a sve u suradnji s Goethe Institutom. Od 2011. do 2015. godine predaje kao docent za solo pjevanje i na Visokoj školi za glazbenu pedagogiju u Cottbusu. Od 2013. godine redovite drži tečajeve tehnike disanja i vokalne tehnike na Konzervatoriju u Ljubljani, Vilniusu, Glazbenoj akademiji u Rigi i Ventspilsu (Latvija), Finskoj, Kataru i drugim državama. Uz to, Brzaković je i članica žirija na brojnim međunarodnim natjecanjima.
Od 2007. godine docent je pjevanja, a od 2016. i umjetnički direktor na Međunarodnom opernom festivalu “Oper-Oder-Spree”u Njemačkoj. Od 2015. radi kao pjevačka pedagoginja u berlinskoj Staatsoperi.
2017. godine angažirana je kao vokalni pedagog za pripremu mladih pjevača za uloge u operi Lukava mala lisica L. Janačeka od strane Sir Simonea Rattlea i Berlinske filharmonije. Njezini studenti dobitnici su najviših nagrada na međunarodnim pjevačkim natjecanjima i solisti na opernim i koncertnim pozornicama širom svijeta.
Članica je Saveza umjetnika Njemačke, Saveza pedagoga pjevanja Njemačke, Međunarodnog udruženja pedagoga solo-pjevanja i članica Udruženja za glazbenu fiziologiju i medicinu glazbenika Njemačke.
Tatjana Vasle
Tatjana Vasle je, nakon studija matematike, s počastima diplomirala solo pjevanje na Muzičkoj akademiji u Ljubljani u klasi prof. Irene Baar.
Nastupala je kao solistica s orkestrom Muzičke akademije, Orkestrom slovenske filharmonije, Domžalskim simfonijskim orkestrom, orkestrom Capella Civica iz Trsta, u raznim vokalno-instrumentalnim djelima i djelima komorne glazbe te na brojnim solističkim koncertima u Sloveniji, Italiji, Austriji i Hrvatskoj. Snimala je za glazbeni arhiv RTV Slovenije i nastupala kao solistica sa Simfonijskim orkestrom RTV Slovenije i u projektima Komornog zbora RTV Slovenija.
Zaposlena je kao profesorica pjevanja na Konzervatoriju za muziku i balet u Ljubljani, gdje je i voditeljica odjela za pjevanje, a surađuje i s Muzičkom akademijom u Ljubljani, gdje radi kao profesionalni savjetnik u području vokalne tehnike.
Njeni učenici osvajaju mnogobrojne nagrade za prva mjesta (zlatne plakete), kako na domaćem državnom natjecanju (TEMSIG 2000.-2016.) tako i na međunarodnim natjecanjima kao što su Lazar Jovanović u Beogradu (2011., 2012., 2013.), Bruna Špiler u Herceg Novom ( 2013., 2014., 2015.), na Međunarodnom festivalu solo pjesme u Aranđelovcu (2012.), Međunarodnom natjecanju “Giovani Musicisti – Città di Treviso” u Italiji (2015.) te na Međunarodnom pjevačkom natjecanju Iuventus canti, Vrable – Slovačka (2017.).
Mnogi njeni učenici uspješno nastavljaju svoje glazbeno usavršavanje na glazbenim akademijama u inozemstvu (u Hagu, Beču, Berlinu, Grazu, Zagrebu i Ljubljani).
U Sloveniji često održava majstorske pjevačke seminare, a kao profesionalni savjetnik za vokalnu tehniku radi s najboljim slovenskim zborovima (Carmina Slovenica, Komorni zbor AVE, Akademski zbor Tone Tomšić i dr.). Vasle sudjeluje, kao članica međunarodnih žirija, na pjevačkim i drugim glazbenim natjecanjima i audicijama.
Aktivna je u DSPP-u (Društvu slovenskih profesora pevanja) i u EVTA-i (Europsko udruženje vokalnih pedagoga).
Ove godine dobitnica je Škerjančeve diplome, najviše nagrade za pedagogiju koju dodjeljuje Konzervatorij za muziku i balet u Ljubljani.
Claudia Visca
Sopranistica Claudia Visca rođena je u New Yorku, a diplomirala je na renomiranom Curtis institutu za glazbu u Philadelphiji gdje je podučavala profesorica Anne Moffo, Eufemia Giannini. Zahvaljujući Fulbright stipendiji, dobila je priliku da obrazovanje nastavi na Visokoj školi za glazbu u Beču, gdje je svoje obrazovanje i završila s Ks. Hilde Rossel-Majdan i Antonom Dermotom.
Tijekom svoje duge karijere na pozornici, Claudia Visca gostovala je u više od 25 opernih kuća u Europi uključujući one u Amsterdamu, Berlinu, Cologni, Ženevi, Munchenu, Beču i Zürichu. U više od 2000 nastupa pojavila se u više od 75 uloga u operama, operetama i mjuziklima, kao i brojnim koncertima. Claudia Visca surađivala je s priznatim dirigentima, redateljima i umjetnicima uključujući Eugenea Ormandyja, Gustava Kuhna, Istvana Kertesza, Miguela Gomez-Matineza, Sandora Vegha, Raphaela Frühbeck de Burgosa, Pina Bauscha, Christine Mielitz, Marcela Prawyja, Bruna Caninoa, Rudolfa Serkina, članove Guarneri kvarteta, Edith Mathis, Agnes Baltsa i Placida Dominga. Vrhunac njene karijere predstavlja uloga Marie u mjuziklu West Side Story pod dirigentskom palicom skladatelja Leonarda Bernsteina.
Od 1998. do 2003. Claudia Visca je radila kao profesor za vokale na Visokoj školi za glazbu u Cologni. 2003. godine postala je profesorica na Sveučilištu za glazbu i dramsku umjetnost u Beču. Profesorica Visca je održavala majstorske tečajeve iz vokalne tehnike i interpretacije u Australiji, Austriji, Bugarskoj, Kini, Češkoj, Engleskoj, Njemačkoj, Grčkoj, Mađarskoj, Italiji, Japanu, Norveškoj, Poljskoj, Srbiji i Sjedinjenim Državama. Njeni učenici pobjednici su međunarodnih natjecanja te nastupaju u velikim opernim kućama diljem svijeta, uključujući one u Amsterdamu, Barceloni, Berlinu, Bologni, Ženevi, Hamburgu, Londonu, Madridu, Moskvi, Munchenu, New Yorku, Pragu, Beču i Varšavi.
Igor Vlajnić
Igor Vlajnić rođen je 1984. godine u Osijeku. S dvadeset godina završava studij dirigiranja na Visokoj školi za glazbenu umjetnost „Ino Mirković“ u Lovranu u klasi prof. Miroslava Homena. U razdoblju od 2004. do 2006. radi kao profesor teorijskih glazbenih predmeta u Osnovnoj i srednjoj glazbenoj školi „Mirković“ u Voloskom, a od 2006. do danas dirigent je Opere Hrvatskog narodnog kazališta Ivana pl. Zajca u Rijeci. Radio je kao korepetitor, a dugogodišnji je i zborovođa Zbora Opere HNK (2006.-2016.). Nastupao je kao dirigent u više od 30 zemalja svijeta na 4 kontinenta. Kao dirigent nastupio je u izvedbama više od 20 opernih naslova, desetak baleta i velikom broj drugih glazbenih formi i različitih stilova. Trenutno je diplomant studija pjevanja na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Dobitnik je dekanove nagrade 2015. godine te finalist Belvedere pjevačkog natjecaja u Cape Townu (Južna Afrika) 2016. godine. Od važnijih suradnji ističe se suradnja s asocijacijom „Melodija kao dijalog među narodima“ pri UNESCO-u u kojoj je stalni član Umjetničkog savjetodavnog vijeća s više od 10 nastupa u Parizu, ali i New Yorku (SAD), Kini (Shanghai, Nanjing, Shenzhen, Gungzhou i Hangzhou), Nigeriji, Kubi itd. Dobitnik je i medalje „Mozart“ UNESCO-a za mladog glazbenika 2008. godine, a član je i Međunarodnog udruženja za glazbeno obrazovanje (ISME). Predsjednik je podružnice HDGU-a u Rijeci i umjetnički voditelj i dirigent MPZ „Jeka Primorja“ iz Rijeke.
Godine 2014. Igor Vlajnić obnašao je dužnost ravnatelja Opere u HNK Ivana pl. Zajca, nominiran je za Nagradu hrvatskog glumišta, a 2016. godine završava i program poslovne ekonomije na Harvardu (Harvard Business School) u Bostonu (SAD). Trenutno je voditelj Riječkog kazališta mladih „Kamov“ s dugom tradicijom uspješnih Edukacijskih koncerata u Rijeci, a vlasnik je i direktor društva „Centar za glazbu“ iz Rijeke.