Ocjenjivački sud 2019

 

Gudači

 

Violina / Viola

 

Eszter Haffner

Eszter Haffner (Budimpešta, 1969.) Svoje obrazovanje je stjecala u Glazbenoj akademiji Ferenca Liszta gdje je učila pod vodstvom Andrasa Kissa, Ferenca Radosa i Györgyja Kurtaga. Nakon Mađarske, studije je nastavila na Sveučilištu za glazbu i primijenjene umjetnosti u Beču gdje su joj profesori bili Gerhard Schulz i Josef Sivo. 1995. završila je postdiplomske studije u Nizozemskoj s Viktorom Libermannom i Philipom Hirschhornom.
Eszter Haffner je jedna od najzanimljivijih i najcjenjenijih violinistica našeg vremena. Tijekom proteklih 25 godina oduševljava publiku diljem svijeta svojim bogatim zvukom i vrhunskim interpretacijama. Njezine snimke reflektiraju njen neobično širok glazbeni raspon koji pokriva djela komorne i orkestralne glazbe od Hydena do Eislera.
Tijekom karijere ostvarila je bliske odnose i suradnje s mnogim proslavljenim dirigentima i orkestrima.
Budući da je uvijek voljna širiti svoje horizonte, Eszter je postala i vrlo tražena violistica.
Dobitnica je velikog broja nagrada na međunarodnim natjecanjima: Concertino u Pragu, Koncz Violin Competition u Mađarskoj, Jugend Musiziert u Njemačkoj, Stephanie Hohl u Beču, International Chamber Music Competition u Trapaniju i Caltanissetta na Siciliji. Kao rezultat njenih uspjeha, primila je i austrijsko državljanstvo.
Kao solistica i izvođačica komorne glazbe za violu i violinu, nastupala je s umjetnicima kao što su Clemens Hagen, Gerhard Schulz, Leonard Hokanson, Elisabeth Leonskaja, Alexander Lonquich, Arto Noras, Melvyn Tan, Pamela Frank, Lars Anders Tomter, Patrick Demenga, Christian Altenburger,Wolfgang Schulz, Marko Letonja, Nicholas Chumachenco i Stefan Vladar.
Kao obrazovni djelatnik E. Haffner je radila kao asistent profesora Gerharda Schulza (1999.-2002.) i kao profesor violine na Sveučilištu za glazbu u Beču. Uz to, redovni je predavač na seminarima (Neuberger Seminare, Casals Festival u Francuskoj, Danish Strings u Danskoj, Villa Musica u Njemačkoj, International Sommer Academie u Semmeringu, Tokiju, Hamburgu, Madridu, Kopenhagenu i SAD-u), a od 2002. godine profesorica je violine na KUG Sveučilištu za glazbu u Grazu. Posljednjih osam godina predaje i na Kraljevskoj glazbenoj akademiji u Kopenhagenu u Danskoj.
Eszter Haffner svira violinu Michelangela Bergonzija „ ex Hamma Segelmann“ izrađenu u Cremoni 1750. godine, iz kolekcije Nacionalne banke Austrije.

 

Stanko Madić

Stanko Madić (Beograd, 1984.) počeo je učiti violinu sa šest godina. Diplomirao je i magistrirao u klasi prof. Dejana Mihailovića (Fakultet glazbene umjetnosti, Beograd i Akademija umjetnosti, Novi Sad). Majstorske studije završio je s profesorom Igorom Malínovskym u Dresdenu, Njemačka. Usavršavao se na majstorskim tečajevima Victora Tretyakova, Leonida Peisahova i Midori Goto.
Dobitnik je ArtLink nagrade za najperspektivnijeg glazbenog umjetnika koja mu je omogućila podršku za snimanje glazbenog CD-a kao i nastupe na brojnim koncertima i majstorskim tečajevima.
Predavao je na Akademiji umjetnosti u Novom Sadu kao asistent profesorici Megumi Teshima, bio je stalni član Staatskapelle Dresden orkestra, ima stalni angažman kao prvi koncertmajstor Staatsphilharmonie Nürnberg orkestra, a od 2018. godine je i prvi koncertmajstor Bayerische Rundfunk-Münchner Rundfunkorchester.
Laureat je i osvajač brojnih prvih i posebnih nagrada međunarodnih natjecanja i festivala. Nastupa kao solist, komorni i orkestralni glazbenik diljem Europe, kao i u Aziji, Africi i Sjevernoj Americi. Surađivao je s najznačajnijim umjetnicima regionalne i svjetske glazbene scene među kojima se ističu Mischa Maisky, Fazil Say, Philippe Jordan, Julian Rachlin, Janine Jansen i mnogim drugima.
Član je baroknog ansambla Il terzo suono, prvi je kocertmajstor regionalnog No borders orkestra, Luksemburškog komornog orkestra (Orchestre de Chambre du Luxembourg) i Bavarskog komornog orkestra (Bayerische Kammerphilharmonie) te je redovan gost na brojnim europskim i azijskim festivalima komorne glazbe.
Stanko Madić živi u Njemačkoj i svira na violini Carlo Carletti kupljenoj kroz podršku Commerzbank Nürnberg.

 

Lazar Miletić

Lazar Miletić (Kragujevac 1990.) Nastupa kao solist i komorni glazbenik, a često ga se naziva jednim od najaznimljivijih srpskih violista današnjice zbog nevjerojatne scenske energije i svestranosti.
Osnovno glazbeno obrazovanje stekao je u Kragujevcu u klasi prof. Jovanovića, a daljnje školovanje nastavlja u klasi prof. Cvetković. Na Fakultetu glazbene umjetnosti u Beogradu učio je u klasi prof. Pante Veličkovića gdje je diplomirao po ubrzanom programu. Usavršavanje je nastavio u Berlinu, a potom u Oslu u klasi jednog od najistaknutijih violista današnjice, Larsa Andersa Tomtera. Tijekom dosadašnje karijere dobio je preko 30 nagrada među kojima se ističe zlatna medalja natjecanja u Padovi te prve nagrade na natjecanjima u Beču i Stockholmu. Tijekom studija surađivao je s brojnim renomiranim orkestrima među kojima se ističu orkestar u Berlinu te onaj milanske La Scale. Tijekom svoje karijere nastupao je na brojnim pozornicama Europe i svijeta te surađivao s nekim od najistaknutijih glazbenika današnjice kao što su Lang Lang, Kristian Lindberg, Isabelle von Keulen, Dorota Siuda, Gavriel Lipkind, Roman Simovic i drugi.
2013. godine zapošljava se kao vođa viola u komornom gudačkom orkestru Musica Vitae u Švedskoj, a postaje i honorarni član komornog gudačkog orkestra u Tromsu te Arktičke Filharmonije u Norveškoj. Gostujući je profesor viole na akademiji u Portu. Od 2015. stalno je zaposlen kao solo violist MiN ansambla u Norveškoj, a od 2016. postaje i njegov umjetnički direktor i voditelj.
Kao uspješni pedagog održao je master tečajeve na FMU-u u Beogradu, akademijama u Nišu, Kragujevcu i Oslu te diljem Slovenije. Na mnogobrojnim natjecanjima u Norveškoj, Srbiji, Makedoniji, Švedskoj i Portugalu djeluje i kao član žirija.
Osnivač je i umjetnički direktor međunarodnih natjecanja MiN international competition u Norveškoj te Art of Strings by Lazar Miletic natjecanja u Srbiji.
Kao solist i komorni glazbenik održi preko 100 koncerata godišnje, a snimke njegovih nastupa dostupne su i na nosačima zvuka.

 

Violončelo

 

Atanas Krastev

Atanas Krastev završio je Nacionalnu školu glazbe “Ljubomir Pipkov” 2007., a 2012. magistrirao je u klasi prof. Anatolija Krasteva na Nacionalnoj glazbenoj akademiji u Sofiji. Od 2011. do 2014. Krastev pohađa Glazbenu školu “Reina Sofia” u Madridu, gdje se specijalizira u klasi prof. Natalije Shakhovskaya. Atanas Krastev je trenutno glavni asistent u klasi čela na Nacionalnoj glazbenoj akademiji u Sofiji.
Održao je koncerte u brojnim europskim zemljama i na mnogobrojnim prestižnim pozornicama i festivalima diljem Bugarske. Sudjelovao je u koncertima uživo te u brojnim glazbenim dokumentarcima i studijskim snimanjima. Snimka njegovog recitala u Braziliji objavljena je na DVD-u. Od 2001. godine, Atanas Krastev je izveo preko 40 solo koncerata s orkestralnom pratnjom.
Od 2002., on je član “Cellissimo” čelo ansambla, zajedno s Anatolijem Krastevom i Kalinom Krustevom, s kojima je nastupao na mnogobrojnim koncertima kako u Bugarskoj tako i u inozemstvu. Atanas Krastev je član klavirskog trija, gudačkog i klavirskog kvarteta, te klavirskog kvinteta.
Osvojio je prva mjesta u mnogobrojnim nacionalnim natjecanjima, uključujući 16 prvih i izvanrednih nagrada na nacionalnim i međunarodnim natjecanjima. Za svoja visoka postignuća u glazbenoj umjetnosti, među ostalim brojnim nagradama, dodijeljene su mu Diploma i Nagrada Ministarstva kulture u Bugarskoj, Titula Akademije mladih talenata te nagrada Zlatna muza za njegovo izvođenje ruske glazbe.

 

Dragan Đorđević

Dragan Đorđević, poznat pod nadimkom Suzuki, po mišljenjima kritičara je jedna od najoriginalnijih umjetničkih ličnosti svoje generacije. Glazbeno obrazovanje započeo je s violinom u Školi za glazbene talente u Ćupriji, ali dvije godine kasnije opredjeljuje se za violončelo. Studij je završio na Fakultetu glazbene umjetnosti u Beogradu, u klasi Sandre Belić, a potom odlazi u London u klasu prof. Stefana Popova na Guildhall School of Music and Drama. Tijekom boravka u Londonu nastupa s Londonskim simfonijskim orkestrom te orkestrom Royal Northern Sinfonia.
2002. godine upoznaje čuvenog čelista Young-Chang Choa te specijalizaciju nastavlja pod njegovim vodstvom u Visokoj školi za glazbu u Essenu. Nakon nekoliko godina dobio je prestižnu Počasnu diplomu, a istovremeno je imenovan i profesorom čela na Fakultetu glazbene umjetnosti u Beogradu kao vrlo mlad glazbenik.
Jedan od njegovih prioriteta bilo je usavršavanje kod najboljih svjetskih čelista i glazbenih pedagoga (Mischa Maisky, Boris Pergamenschikow, David Takeno, Nada Kecman) a vrlo rano postao je i laureat međunarodnog natjecanja u Beogradu Jeunesses Musicales.
2011. godine, na poziv maestra Valeryja Gergijeva, postao je gostujući solo čelist Simfonijskog orkestra Mariinsky teatra.
Član je i Double Sense ansambla s kojim redovito nastupa i snima za Deutsche Grammophon.
Kao solist i kao komorni glazbenik nastupao je diljem Europe, u Americi, Velikoj Britaniji, Rusiji i Koreji. Komornu glazbu njeguje kroz nastupe s kvartetom Rubikon s kojim je gostovao na prestižnom City of London festivalu. U našoj regiji nema važnijeg glazbenog festivala na kojem nije sudjelovao, a od međunarodnih festivala ističu se BBC Proms, Festival D’averus Sur-oise i Sion Valais Shlomo Mintz Festival. Nastupao je s brojnim orkestrima i surađivao s umjetnicima kao što su Shlomo Mintz, Itamar Golan, Julian Rachlin, Tan Dun, Olga Sitkovetsky, John Adams, Leslie Howard i brojni drugi.
Radi kao izvanredni profesor na Fakultetu glazbene umjetnosti u Beogradu, a od 2015. godine umjetnički je direktor u Školi za glazbene talente u Ćupriji. Vođen idejama Shinichija Suzukija, po čijoj je pedagoškoj metodi i dobio nadimak, u svom pedagoškom radu prenosi mladima znanje i ljubav prema glazbi.
Nastupa na violončelu Jamesa i Henryja Banksa iz 1797. godine.

 

Karmen Pečar

Karmen Pečar (Ljubljana, 1984.) S učenjem violončela započela je kada je imala pet godina. 2003. maturirala je u Srednjoj glazbenoj i baletnoj školi u Mariboru. Iste godine stekla je i prvi stupanj obrazovanja na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu. Magistrirala je 2005. godine u klasi profesora Valtera Dešpalja. Daljnje školovanje nastavila je pod mentorstvom profesora Reinharda Latzka na Sveučilištu za glazbu i primijenjenu umjetnost u Beču.
Karmen Pečar privukla je pažnju slovenske glazbene zajednice kao trinaestogodišnja djevojčica kada je nastupila kao debitantica sa Slovenskim filharmonijskim orkestrom u izvedbi Elgarova Koncerta za violončelo. 2001. godine osvojila je prvo mjesto na prestižnom Međunarodnom natjecanju Dr. Luis Sigall u Čileu (Viña del Mar). Na Eurovision natjecanju mladih glazbenika 2002. godine osvojila je treće mjesto, a 2004. godine, na Međunarodnom natjecanju violončelista „Antonio Janigro“ u Zagrebu, osvojila je drugo mjesto.
Kao solistica, Karmen Pečar je već nastupala s brojnim orkestrima i anasamblima, surađivala s izvrsnim dirigentima te surađivala i nastupala s mnogim priznatim glazbenicima. Održavala je koncerte u Sloveniji, Hrvatskoj, Austriji, Njemačkoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Italiji, Češkoj Republici, Rusiji i Centralnoj Americi. Kao solistica te kao članica komornih sastava, nastupala je na brojnim festivalima u Sloveniji i inozemstvu.
Od 2006. godine objavljeno je više nosača zvuka s njenim nastupima, među kojima se ističu oni na kojima nastupa s Markom Hatlakom, Gottliebom Wallischom i Simfonijskim orkestrom RTV-a Slovenija.
Karmen Pečar nekoliko godina radila je kao asistentica profesoru Valteru Dešpalju na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu. Trenutno je zaposlena kao profesorica violončela na Konzervatoriju za glazbu i ples u Ljubljani. Posljednjih godina održava majstorske tečajeve na festivalu u Bledu te na Glazbenom ljetu u Podsreda dvorcu u Sloveniji.

 

Drveni duhači

 

Goran Jurković

Goran Jurković (Zagreb, 1983.), završio je Glazbenu školu Pavla Markovca u Zagrebu, u klasi prof. Nikole Fabijanića. Diplomirao je saksofon na zagrebačkoj Muzičkoj akademiji 2006. godine u klasi prof. Dragana Sremca. Godine 2009. je upisao magisterijski program na Konzervatoriju u Beču u klasi profesora Larsa Mlekuscha.
Kao solist nasutupao je sa Zagrebačkom filharmonijom, Simfonijskim orkestrom HRT-a, Simfonijskim puhačkim orkestrom Hrvatske vojske, Polizeimusik Wien, Zagrebačkim solistima i drugima. Djeluje kao komorni glazbenik u dva kvarteta saksofona, Mobilis i Papandopulo. Suosnivač je Trija GIG. Uz prve nagrade na domaćim natjecanjima te na Natjecanju Papandopulo, laureat je i mnogih međnarodnih natjecanja kao što su Gradus ad parnasum i Fidelio. Također, dobitnik je Nagrade za animaciju i muzičku kreaciju na Međunarodnom kazališnom festivalu „Sluk“. Kao solist ili komorni glazbenik nastupao je u brojnim gradovima diljem svijeta te na festivalima kao što su Podium fest Wien, Dubrovačke ljetne igre, Splitsko ljeto, PagArtFest, Glazbene večeri u sv. Donatu, Osorske glazbene večeri, Koncerti u Eufrazijani itd.
Radi kao nastavnik saksofona u glazbenoj školi Jastrebarsko gdje je pokrenuo uspješnu Školu saksofona u Jaski, proljetni seminar za učenike i studente saksofona, koji već dulje od desetljeća privlači mlade saksofoniste iz Hrvatske i susjednih zemalja.

Jan Ostry

Jan Ostry rodio se u Pragu gdje je i studirao na Praškom konzervatoriju u klasi prof. F. Malotina. Od 1992. studirao je na Konzervatoriju u Versaillesu u klasi prof. Ch. Ryneaua, a od 1996. kao stipendist francuske vlade na Konzervatoriju u Lyonu u klasi prof. Ph. Bernolda, gdje mu je jednoglasno dodijeljena Prva nagrada 1999. godine. Tijekom svojih studija sudjelovao je u brojnim master tečajevima pod vodstvom B. Kuijkena, K. Huntelera, J. Zoona, A. Mariona i K. Zoellera.
Nastupao je u brojnim europskim zemljama na festivalima kao solist i kao dio komornih sastava. Snimio je CD s komornom glazbom A. Rejcha i J. L Dusika koji je osvojio nagradu kritičara, djela komorne glazbe Bachovih sinova, kompletne Bachove sonate za dvije flaute te Haydnova i Stamicova trija s H. Schmeiserom za Nimbus Records.
Od 2001. redovno predaje na majstorskim tečajima na Europskoj akademiji za flautu u Fissu, a od 2003. i na Danima kulture (Kulturtage) u Neubergu.
Trenutno predaje na Privatnom sveučilištu za glazbu i umjetnost u Beču, Praškom konzervatoriju i na Umjetničkoj akademiji na Sveučilištu u Ostravi.

 

Jože Kotar

Jože Kotar (Trbovlje, 1970.) je postao glavni klarinetist RTV Slovenskog simfonijskog orkestra 2007. nakon što je 12 godina zauzimao tu istu poziciju u Slovenskom filharmonijskom orkestru. Također je redovni profesor na Glazbenoj akademiji u Ljubljani.
Kao solist, komorni glazbenik i član mnogobrojnih komornih grupa, Kotar nastupa u Sloveniji i inozemstvu, vodi seminare za klarinet i komornu glazbu, te sjedi u žirijima brojnih međunarodnih natjecanja. Kao solist nastupa u nizu europskih zemalja i na brojnim festivalima. Kao član RTV Slovenskog simfonijskog orkestra nastupa s nizom iznimnih dirigenata kao što su Carlos Kleiber, Ricardo Mutti, Serge Baudo, Yurij Simonov, Hartmut Haenchen, Milan Horvat, Pavel Kogan, Zoltan Kocsis, Leopold Hager, En Shao, Cristian Mandeal i drugi.
Kotar je član, suosnivač i umjetnički direktor Slovenskog orkestra klarineta, član Ariart puhačkog kvarteta i MD7 ansambla za suvremenu glazbu. Kao klarinetist, surađuje sa Slovenski komornim orkestrom, a od 2007. je dirigent i umjetnički direktor benda Radnici Trbovlja (Trbovlje Workers Band).
Na Akademiji za glazbu je počeo djelovati 1992. godine. Iste godine, u njegovoj grupi je diplomiralo 26 studenata. Njegovi učenici su osvojili preko 40 nagrada s domaćih i međunarodnih natjecanja. Od 2008. godine radi kao mentor pri Simfonijskom orkestru Akademije za glazbu. Gostovao je kao predavač i na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Djeluje i kao profesor klarineta na Konzervatoriju za glazbu i balet, a njegovi učenici su osvojili preko 30 nagrada na slovenskim i međunarodnim natjecanjima.

 

Limeni duhači

 

Igor Lazić

Igor Lazić rođen je u Beogradu. Rog je počeo svirati kao desetogodišnjak u klasi prof. Zorana Mrđenovića. Studirao je u klasi prof. Stjepana Rabuzina na Fakultetu glazbene umjetnosti u Beogradu, a studij nastavlja u Njemačkoj na Visokoj školi za glazbu u Trosingenu u klasi prof. Francisa Orvala. Doktorirao je iz područja komorne glazbe.
U razdoblju od 2001. do 20111. godine, svirao je rog kao solist beogradske filharmonije i u tom razdoblju je surađivao s brojnim poznatim imenima svjetske glazbene scene.
Od 2003. godine radi kao docent na Katedri za komornu glazbu Fakulteta glazbene umjetnosti u Beogradu.
Sudjelovao je u radu brojnih komornih ansambala kao što su Beogradski kvartet roga, Trossingen Brass Kvintet, Pulank Bleserkvintet, Isang Yun ansambl, Alte Musik ansamble, i drugima. 2001. godine sudjelovao je u ljetnoj turneji Gustav Mahler Jugendorchester pod dirigentskom palicom Ivana Fischera i Franza Welser-Mösta.
Danas nastupa kao solist i komorni glazbenik na pozornicama cijelog svijeta.

 

Tatijana Petruševska

Tatjana Petrusevska-Karaskakovska svoje glazbeno obrazovanje započela je na klaviru. Kasnije je nastavila studirati obou u klasi prof. Vasila Atanasova na MBCU “Ilija Nikolovski-Luj” te je završila školovanje 1993. na Glazbenoj akademiji u Skopju u klasi profesora Kire Davidovskog. 1990. godine usavršava se u klasi prof. Ljubishe Petrushevskog, a 2015. upisuje magisterij na Fakultetu glazbene umjetnosti u Skopju u klasi profesora Gordana Josifova Nedelkovska.
Za vrijeme studiranja svira u nekoliko komornih grupa (ustanovila je Studio komorne glazbe “BACHUS” i puhački kvintet “ART”), te povremeno radi u Makedonskoj filharmoniji i Operi.
Surađivala je s brojnim iznimnim pijanistima te trenutno nastupa s Petrom Makarijevskim. Snimila je brojne koncerte koji se odlikuju virtuoznim nastupima. Poznata je kao umjetnik koji ustrajno traži nove i zanimljive programe. Uz koncerte, snimila je niz audio i video zapisa za MRTV. Svoj nezavisni CD objavila je 2010. godine, a 2018. objavila je CD s Opera triom pod nazivom “The Sound of the Reeds”.
Zaposlena je u Niškom simfonijskom orkestru, Orkestru Opere HNK Ivana plemenitog Zajca u Rijeci i HNK Split. Trenutno radi u Makedonskoj operi i Baletnom orkestru kao prva oboa, te surađuje s Makedonskom filharmonijom.

 

Tibor Kerekeš

Tibor Kerekeš započeo je svirati trubu kada je imao samo devet godina, što je neobično rano za sviranje limenog puhačkog instrumenta. Nakon selidbe u Ljubljanu 1987. godine, dobio je stipendiju Slovenske filharmonije, a samo godinu dana kasnije s tek navršenih 20 godina postao je trajni član orkestra. Te iste godine osvojio je Međunarodno natjecanje mladih glazbenika u Zagrebu. Godinu dana kasnije osvojio je Prešernovu nagradu te je ubrzo postao prva truba Orkestra slovenske filharmonije. 1991. godine postaje asistent na Glazbenoj akademiji u Ljubljani, a od 2000. godine predaje kao redovni profesor. Također je i član Slovenskog filharmonijskog puhačkog ansambla.
Uz rad na predavanjima i nastupima sa Slovenskom filharmonijom, Tibor Kerekeš je također aktivan kao solist te komorni glazbenik. Surađivao je sa Slovenskom, Mariborskom, Zagrebačkom i Beogradskom filharmonijom, Crnogorskim simfonijskim orkestrom, te raznim limenim i gudačkim komornim sastavima u Sloveniji i inozemstvu. Ujedno je aktivan studio glazbenik, te snima glazbu za filmove i razne popularne hitove.
Snimio je niz zamijećenih CD-a: Musical Highlights of the Baroque (Glazbeni vrhunci baroka) s barkonim triom (orgulje, soprano, truba); Trumpet Concertos (Koncerti za trubu), Meeting (crossover cd) s Orkestrom slovenske filharmonije te Brilliant Baroque and SFBE sa slovenskim skladateljima snimljen sa Slovenskim filharmonijskim puhačkim orkestrom.

 

Marin Rabadan

Marin Rabadan (Split, 1978.) Osnovnu i srednju glazbenu naobrazbu završava u Glazbenoj školi Josipa Hatzea u klasi prof. Đorđa Radovnikovića. Paralelno s glazbenom školom, završava i II. jezičnu gimnaziju. Nakon mature, 1996.g. odlazi na studij trombona na Muzičku akademiju u Zagrebu u klasi prof. Šime Vulelije. Nakon diplome 2000.g. upisuje poslijediplomski studij koji završava 2008. godine.
Na četvrtoj godini studija uspješno polaže audiciju u Zagrebačkoj filharmoniji na mjestu 2. trombona i od 1999. g. stalni je njen član.
Osim aktivnim sviranjem u raznim ansamblima i čestom suradnjom s hrvatskim orkestrima, bavi se još i skladanjem te aranžiranjem. Skladanjem se bavi od 2000.g. i od tada je napisao brojna djela za komorne sastave, a ta djela se i dan danas nalaze na repertoarima hrvatskih renomiranih sastava.
Slobodno vrijeme najviše voli provoditi s obitelji, amaterski izučavati astronomiju, raditi glazbene projekte za škole i vrtiće, čitati stripove, a sve to uz jednu kvalitetnu dozu filmske glazbe, hard-rocka i heavy metala.